Σκόπελος | Πολλή συγκίνηση, πολλή αγανάκτηση με την υπόσχεση «Η οργή να γίνει ανατροπή – Το έγκλημα αυτό δεν θα ξεχαστεί»!

Διαμαρτυρία για το σιδηροδρομικό δυστύχημα
Όλη η εργατική τάξη της χώρας και η νεολαία γίνονται η φωνή των 57 νεκρών του σιδηροδρομικού εγκλήματος στα Τέμπη. Κάνουμε το θρήνο, οργή και την οργή αγώνα! Για να μην επιβληθεί η σιωπή. Για να μη συγκαλυφθεί το έγκλημα. Για να έρθει η προστασία της ζωής του λαού στο προσκήνιο κόντρα στην εγκληματική πολιτική του κέρδους.

Γεμάτη η παραλία, πολλή συγκίνηση, πολλή οργή με τους ομιλητές και τους διαδηλωτές να ζητούν ασφαλείς συγκοινωνίες, κόντρα στην πολιτική που τις μετατρέπει από κοινωνικό αγαθό σε εμπόρευμα,
«Η οργή να γίνει ανατροπή – Το έγκλημα αυτό δεν θα ξεχαστεί» βροντοφώναξαν εργαζόμενοι, συνταξιούχοι, επαγγελματίες και μαθητές που βρέθηκαν την Τετάρτη στην παραλία Σκοπέλου, έχοντας γίνει η φωνή των 57 νεκρών του σιδηροδρομικού εγκλήματος στα Τέμπη.

Στη συγκέντρωση – διαμαρτυρία μίλησε η πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών Σκοπέλου Σούλα Πατσή – Κορέντη, ενώ κεντρικός ομιλητής ήταν ο Γιώργος Γούλας, μέλος της Επιτροπής Αγώνα Δημοτικών Υπαλλήλων, λέγοντας ότι: «ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ – ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ! Δεν είναι απλά ένα σύνθημα, αλλά βίωμα για τους χιλιάδες εργαζόμενους, νέους και νέες που οργίζονται, δακρύζουν, φωνάζουν, διαδηλώνουν αυτές τις μέρες. Είναι όρκος πως θα γίνουμε η φωνή των νεκρών. Έχει μεγαλώσει το χάσμα και έχουν πληθύνει οι ανοιχτοί λογαριασμοί μας με το σάπιο εκμεταλλευτικό σύστημα και όσους το υπηρετούν. Μα θα έρθει η ώρα που θα ξεπληρωθούν.»

  • Μετά το τέλος των ομιλιών πραγματοποιήθηκε πορεία στην παραλία, με τους διαδηλωτές, φωνάζοντας συνθήματα, να καταλήγουν στο μνημείο πεσόντων αγωνιστών, όπου έγινε προσκλητήριο των 57 αδικαχομένων στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη τους, ενώ αρκετοί απόθεσαν λουλούδια στο μνημείο δίνοντας την υπόσχεση ότι το έγκλημα αυτό δεν θα ξεχαστεί!

Ολόκληρη η ομιλία του Γιώργου Γούλα:

Εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, αυτοαπασχολούμενοι, γυναίκες της Σκοπέλου

Σήμερα είναι μια μεγάλη απεργία! Σήμερα πλημμύρισαν η Αθήνα και δεκάδες άλλες πόλεις. Όλη η εργατική τάξη της χώρας και η νεολαία γίνονται η φωνή των 57 νεκρών του σιδηροδρομικού εγκλήματος στα Τέμπη. Κάνουμε το θρήνο, οργή και την οργή αγώνα! Για να μην επιβληθεί η σιωπή. Για να μη συγκαλυφθεί το έγκλημα. Για να έρθει η προστασία της ζωής του λαού στο προσκήνιο κόντρα στην εγκληματική πολιτική του κέρδους.

Παρά τα εμπόδια που προσπάθησαν να βάλουν η κυβέρνηση, η εργοδοσία σε χώρους δουλειάς, ο στρατός των παπαγάλων που διαθέτουν στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, δεν τα κατάφεραν.

Στην ίδια όχθη τάχθηκε και η ηγεσία της διοίκησης στη ΓΣΕΕ. Και σήμερα ήταν απόντες! Πρόκειται για άλλη μια ιστορική ξεφτίλα. Υπηρετούν το δρόμο της ανοχής στο κυβερνητικό – εργοδοτικό έγκλημα, στην πολιτική που οδήγησε τη διάλυση των συγκοινωνιών για να θησαυρίζουν οι επιχειρηματικοί όμιλοι σε βάρος της ανθρώπινης ζωής. Ντροπή!

Από την πρώτη στιγμή αυτού του εγκλήματος γίνεται συστηματική προσπάθεια απ’ όσους έχουν κυβερνήσει και κυβερνούν σήμερα τη χώρα, από τους επιχειρηματικούς ομίλους αλλά και από μια μεγάλη μερίδα δημοσιογράφων να κρυφτούν τα πραγματικά κίνητρα, η πραγματική αιτία αυτής της τραγωδίας.

Όλοι αυτοί ξεκίνησαν προσπαθώντας να επιβάλουν τη σιωπή με πρώτο τον πρωθυπουργό και τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ που βγήκε στα κανάλια να μας πει ότι «δεν είναι η ώρα να αποδοθούν οι ευθύνες». Μίλησαν και συνεχίζουν να μιλούν για ανθρώπινο λάθος.

Ήταν έγκλημα προδιαγεγραμμένο, ούτε ατύχημα ούτε «η κακιά στιγμή», ούτε μόνο «ανθρώπινο λάθος». Γι’ αυτό υπάρχουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, για να μην εξαρτώνται οι ανθρώπινες ζωές από “ανθρώπινα λάθη”, κύριοι της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά αυτά τα συστήματα δεν μπήκαν ποτέ σε λειτουργία και από καμία κυβέρνηση, από καμία εταιρεία, γιατί “αυτοί μετράνε κέρδη και ζημιές, εμείς μετράμε ανθρώπινες ζωές”.

Μικρά παιδιά αναρωτιούνται «πώς είναι δυνατόν να ξέρω πού βρίσκεται η πίτσα που παραγγέλνω και να μην ξέρουν πού βρίσκονταν δύο τρένα». Δεν το χωράει ο ανθρώπινος νους. Το 2023 να μην έχουν τα τρένα GPS, οι μηχανοδηγοί να πηγαίνουν στα τυφλά. Αυτοί που τρέξανε να κάνουν τους πλειστηριασμούς ηλεκτρονικούς, άφησαν τους σιδηροδρόμους χειροκίνητους! Και έχουν το θράσος να μιλάνε για «ψηφιακή μετάβαση». Αλλά αυτό είναι το κράτος τους, αυτές είναι οι προτεραιότητές του. Εχθρικό για τις ανάγκες μας, αποτελεσματικό για το κεφάλαιο και δολοφονικό για τον λαό και τη νεολαία.

9ήμερη εργασία χωρίς ρεπό για τους σιδηροδρομικούς θεσπίστηκε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, με την εντατικοποίηση, την υποχρηματοδότηση, την έλλειψη προσωπικού και εκπαίδευσης, τις εργολαβίες, τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, τις μετακινήσεις προσωπικού και τα μπαλώματα, το ασυντήρητο δίκτυο να γίνονται ο κανόνας.

Είχαν προειδοποιήσει οι εργαζόμενοι, οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, βουλευτές. Οι Ελβετοί απ’ όπου αγοράσαμε αυτά τα τρένα μάς εύχονταν “καλή τύχη”, τα βάφτισαν μάλιστα “καμπινέδες των Άλπεων”. Εδώ αυτούς τους «καμπινέδες»μάς τους παρουσίαζαν σαν «την τελευταία λέξη της τεχνολογίας». Και ο ανεκδιήγητος πρώην υπουργός Μεταφορών, ο Κώστας Καραμανλής, έλεγε με ύφος χιλίων καρδιναλίων πως «δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα».

Όλες οι κυβερνήσεις έκαναν τους Κινέζους ή καλύτερα τους Ιταλούς, γιατί στους Ιταλούς ξεπούλησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το 2017, ακολουθώντας την πολιτική της ΕΕ για την απελευθέρωση της αγοράς των μεταφορών.

Για να προχωρήσει αυτή η ιδιωτικοποίηση, το κράτος έκοψε κομματάκια τον ΟΣΕ, ώστε να παραδώσει τα κερδοφόρα κομμάτια στον “επενδυτή” και να φορτώσει τα ζημιογόνα στις πλάτες του λαού. Κάθε χρόνο ο ελληνικός λαός πληρώνει 50 εκατομμύρια ευρώ στο ιταλικό μονοπώλιο, όπως ψήφισαν όλοι μαζί, ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ, ενώ δεν έδιναν τίποτα για έργα υποδομής και συστήματα ασφαλείας.

«Με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η χώρα γλίτωσε ένα μεγάλο βάρος», δήλωνε το 2017 ο τότε πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και τώρα έχει το θράσος να μυξοκλαίει, να λέει ότι η ιδιωτικοποίηση ήταν «μνημονιακή δέσμευση», να μας καλεί να μείνουμε σιωπηλοί και να αντιδράσουμε κλείνοντας τα φώτα, αντί να τους αλλάξουμε τα φώτα! Αυτό το βάρος, που δήθεν γλίτωσε η χώρα, έγινε βάρος ασήκωτο και κόμπος στο στομάχι για τους 57 νεκρούς στα Τέμπη.

Θα το πούμε απλά και καθαρά. Ας κλείσουν επιτέλους το στόμα τους όλοι αυτοί που ευθύνονται για την τραγωδία, τα παπαγαλάκια και τα τρολ τους. Τα κροκοδείλια δάκρυα, οι ψευτιές, οι ανεύθυνοι – υπεύθυνοι, οι προκλητικές ανακοινώσεις της εταιρείας, που ακόμα «ψάχνει» πόσοι ήταν οι επιβάτες, οι κοκορομαχίες των σημερινών και χθεσινών κυβερνώντων φουντώνουν την οργή και τον θυμό της νεολαίας.

Μας εξοργίζουν:

Αυτοί που λένε πως «φταίει η νοοτροπία του Έλληνα», για να μας κάνουν όλους συνυπεύθυνους στο δικό τους έγκλημα. Όχι, δεν φταίνε οι νεκροί ούτε οι ζωντανοί. Οι ένοχοι είναι γνωστοί: Το κράτος, όλες οι κυβερνήσεις και η εταιρεία που για τα κέρδη δολοφονούν.

Μας θυμώνουν αυτοί που τα ρίχνουν όλα στις «χρόνιες παθογένειες του κράτους», για να κρύψουν πως αυτό το σάπιο και διεφθαρμένο κράτος που υπηρετεί τα κέρδη των μονοπωλίων δεν μπορεί να γιατρευτεί. Χρειάζεται να ξηλωθεί και κουμάντο να κάνουν οι εργαζόμενοι και οι ανάγκες τους.

Μας προκαλούν αηδία τα κόμματα που σκυλεύουν πάνω σε νεκρούς, που συγκρίνουν το αίμα και τον πόνο, που δημιουργήθηκε στη «βάρδια» του καθενός, που ακόμα και τώρα υπερασπίζονται το δικό τους σχέδιο «απελευθέρωσης» των μεταφορών που οδήγησε στην τραγωδία.

Μας κοροϊδεύουν αυτοί που λένε «να γίνουμε Ευρώπη, στην υπόλοιπη ΕΕ δεν γίνονται αυτά», ενώ γνωρίζουν πως η πολιτική της απελευθέρωσης της ΕΕ δολοφονεί και στη Γερμανία και στη Βρετανία, στην Ιταλία, στην Ουγγαρία, στην Ισπανία, παντού. Στην ΕΕ μόνο το 2021 καταγράφηκαν 1.389 σημαντικά σιδηροδρομικά ατυχήματα, με συνολικά 638 νεκρούς και 513 τραυματίες, και τα 97 από αυτά αφορούσαν συγκρούσεις τρένων…

Μας εξοργίζουν αυτοί που λένε πως «μάθαμε από τα λάθη μας και η τραγωδία δεν θα επαναληφθεί». Τα ίδια, δηλαδή, που έλεγαν και στο Μάτι, στη Μάνδρα, στην Εύβοια, στην πανδημία, με το ναυάγιο του ΣΑΜΙΝΑ, στα συντρίμμια της Ρικομέξ. Και την ίδια ώρα η πολιτική όλων των αστικών κομμάτων, που μετράει τα πάντα με το κέρδος των αφεντικών, με τη μεζούρα των ματωμένων πλεονασμάτων στον κρατικό προϋπολογισμό, με τις λεγόμενες “αντοχές της οικονομίας”,  αντέχει 14 δισ. επιδοτήσεις στο κεφάλαιο, επιδοτεί με σχεδόν 750 εκατομμύρια το ιταλικό μονοπώλιο αλλά δεν μπορεί εδώ και 25 χρόνια να εγκαταστήσει συστήματα ασφαλείας στα τρένα.

Στην αρχή δεν ήθελαν να μιλήσουν για το ιταλικό μονοπώλιο που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να μην αναδειχτούν οι ευθύνες τους. Μετά μας είπαν για κακή ιδιωτικοποίηση. ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ προσπαθούν να ρίξουν το μπαλάκι των ευθυνών ένας στον άλλον με φαιδρά επιχειρήματα που προσβάλουν τους δολοφονημένους και τη νοημοσύνη όλου του λαού. Και τώρα προβάλλουν το επιχείρημα ότι φταίει η κακιά η (χ)ώρα.

Μια χώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ όταν έδινε τη σκυτάλη της κυβέρνησης στη ΝΔ πανηγύριζε ότι την κράτησε στον πυρήνα της ανεπτυγμένης Ευρώπης. Και η ΝΔ πριν λίγες ημέρες, στην αρχή της προεκλογικής περιόδου παρουσίαζε τη χώρα να ταξιδεύει στην πρώτη θέση του τραίνου της ανάπτυξης στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τι τραγική ειρωνεία. Στο πρώτο βαγόνι του τρένου των Τεμπών ταξίδευε μόνο ο θάνατος.

Αυτή η χώρα, το λεγόμενο επιτελικό αστικό κράτος, είναι πολύ ικανό να κάνει ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς, να συνεδριάζουν τα δικαστήρια μέσα σε λίγες ώρες για να βγάλουν για απεργία παράνομη, να στέλνει διμοιρίες αστυνομικών για να κάνει εξώσεις σε φτωχούς και αρρώστους. Να στήνει μαθητοδικεία, αγροτοδικεία, να καταστέλλει μαζί με αύρες και όλους τους μηχανισμούς, φανερούς και κρυφούς τις κινητοποιήσεις του λαού. Είναι κράτος ικανό να πουλάει τα αεροδρόμια, τα λιμάνια, τις μεταφορές, τη ΛΑΡΚΟ και άλλες επιχειρήσεις στους ιδιώτες. Να δίνει μέσα από τα διάφορα ταμεία ανάπτυξης και τις κρατικές επενδύσεις δις ευρώ στους επιχειρηματικούς ομίλους ενώ στην κοινωνία διευρύνεται η φτώχεια. Είναι κράτος ικανό να σακατεύει το δημόσιο σύστημα υγείας και ταυτόχρονα να μπουκώνει με δις ευρώ τα κοράκια των ιδιωτικών ομίλων της υγείας και μάλιστα σε συνθήκες πανδημίας όπου ακόμα χάνουν τη ζωή τους οι συνάνθρωποι μας από τον κορονοϊό.

Η πολιτική τους, που είναι δεμένη χειροπόδαρα στο ΝΑΤΟ και τις υπέρογκες ΝΑΤΟικές πολεμικές δαπάνες, στην ΕΕ των λόμπι και της διαφθοράς, προετοιμάζει ήδη τα επόμενα εγκλήματα, τις επόμενες ανθρωποθυσίες στον βωμό του κέρδους.

Δεν φταίει λοιπόν η (χ)ώρα όπως εύστοχα φωνάζει ο λαός μας. Φταίει το κέρδος. Η πολιτική της εμπορευματοποίησης που βάζει την ανθρώπινη ζωή στο ζύγι του κόστους – οφέλους.

Γι’ αυτό πιάνουν φωτιά τα λεωφορεία και τα πλοία, είναι μέσα στα προβλήματα η σταθερή τροχιά, οι αεροπορικές μεταφορές όπως καταγγέλλουν εδώ και χρόνια τα σωματεία τους.

Γι’ αυτό έγινε το Δύστος και το Σάμινα, το πολύνεκρο έγκλημα με τους μαθητές στα Τέμπη, οι πυρκαγιές στην Ηλεία, η Μάνδρα, το Μάτι.

Γι’ αυτό μετράμε συνεχούς νεκρούς σε πλημμύρες, σε πυρκαγιές, σε σεισμούς, σε μεγάλα βιομηχανικά ατυχήματα.

Γι’ αυτό οι χώροι δουλειάς έχουν μετατραπεί σε κρεματόρια με πάνω από 70 δολοφονημένους το χρόνο αφού οι εργοδότες στο όνομα τους κόστους δεν παίρνουν μέτρα προστασίας της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων.

Γι’ αυτό είναι προδιαγεγραμμένα όλα αυτά τα εγκλήματα.

Νέες και νέοι, που δίνετε μαχητικό παρών στην αποψινή συγκέντρωση

ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ – ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ! Δεν είναι απλά ένα σύνθημα, αλλά βίωμα για τους χιλιάδες εργαζόμενους, νέους και νέες που οργίζονται, δακρύζουν, φωνάζουν, διαδηλώνουν αυτές τις μέρες. Είναι όρκος πως θα γίνουμε η φωνή των νεκρών. Έχει μεγαλώσει το χάσμα και έχουν πληθύνει οι ανοιχτοί  λογαριασμοί μας με το σάπιο εκμεταλλευτικό σύστημα και όσους το υπηρετούν. Μα θα έρθει η ώρα που θα ξεπληρωθούν.

Η απέραντη θλίψη έγινε κραυγή σε όλη την Ελλάδα.

Μαθητές εκφράζουν τον πόνο και την αγανάκτησή τους, σχηματίζοντας με τις τσάντες τους στα προαύλια των σχολείων την υπόσχεσή τους πως «τίποτα δεν θα ξεχαστεί». Φοιτητές αφήνουν λουλούδια στις θέσεις των αμφιθεάτρων όπου οι συμφοιτητές τους δεν θα ξαναμπούν και κλείνουν τις σχολές. Εκατοντάδες ανταποκρίθηκαν στις εκκλήσεις για αιμοδοσία.

Χιλιάδες νέοι βρέθηκαν και θα συνεχίζουν να βρίσκονται στους δρόμους, κάνοντας το καλύτερο μάθημα στη ζωή τους.

-Είναι αυτό όπου μαθαίνεις να γράφεις εσύ τα βιβλία της Ιστορίας

-Είναι αυτό που θα σου δώσει δύναμη να διεκδικήσεις σήμερα τα μορφωτικά σου δικαιώματα, απέναντι στους φραγμούς που βάζουν οι τράπεζες θεμάτων, για να μην πλημμυρίζουν τα σχολεία με την πρώτη βροχή και πέφτουν οι σοβάδες στα κεφάλια των μαθητών, για πολιτισμό γνήσιο, την άθληση χωρίς να μπλέκεις στα γρανάζια των συμφερόντων και στον οπαδικό φανατισμό.

-Είναι αυτό που σου δείχνει πώς αύριο θα παλέψεις ως φοιτητής για δωρεάν σίτιση, στέγαση και μετακινήσεις γιατί η οικογένεια δεν τα βγάζει πέρα με τα ενοίκια και την ακρίβεια στο θεό, για πτυχίο που θα εξασφαλίζει δουλειά και όχι ανεργία.

-Είναι αυτό το μάθημα που θα σου δείξει ότι οι λαοί δεν έχουν  να χωρίσουν τίποτε και ότι το μακελειό των πολέμων γίνεται για το ποιο ιμπεριαλιστικό τσακάλι θα αρπάξει περισσότερη λεία πατώντας πάνω στα πτώματα των νέων παιδιών.

-Είναι αυτό που σε διδάσκει τον τρόπο να σταθείς με τους συναδέλφους σου, με ψηλά το κεφάλι στους χώρους δουλειάς, που όλο και πιο πολύ μοιάζουν με γαλέρες σκλάβων.

Γιατί σ΄ αυτό το μάθημα θα δεις τη σελίδα που δεν υπάρχει στα σχολικά βιβλία και έχει επικεφαλίδα «Ποιος με ποιον». Με τα αφεντικά που θα σε στείλουν «κουβά» με σκυφτό το κεφάλι ή με τα εργατικά σωματεία και τους φοιτητικούς συλλόγους όπου οργανωμένα, συλλογικά, με ζωντάνια, περήφανα, θα παλέψεις για μια κοινωνία  στο μπόι των ονείρων σου, χωρίς φτώχεια, εκμετάλλευση και πολέμους;

Είναι ώρα να δώσει «τρόπο» στην οργή κάθε νέος και νέα που αγανακτεί.

Σκοπελίτες και Σκοπελίτισσες,

Το «πάμε κι όπου βγει», με τον πιο τραγικό τρόπο, για ακόμα μια φορά, επιβεβαιώθηκε πού οδηγεί. Είναι η λογική των κομμάτων του κεφαλαίου, των κυβερνήσεων υλοποίησης των οδηγιών της Ευρωπαικής Ενωσης, που μας έφεραν αυτή την καταστροφή.

Τώρα πρέπει να πάμε αλλιώς!

Για να γίνουν οι συγκοινωνίες κοινωνική περιουσία, με μια άλλη εξουσία, ενταγμένες σε ενιαίο κρατικό φορέα, με κεντρικό επιστημονικό σχεδιασμό, για να λειτουργούν όχι για το κέρδος των λίγων, αλλά για την εξυπηρέτηση των μεταφορικών αναγκών του λαού μας. Τότε και μόνο τότε θα υπάρχει φθηνή λαϊκή συγκοινωνία, ασφαλής, συχνή και σύγχρονη. Τότε θα πάψει η κοιλάδα των Τεμπών να είναι ο φόβος των μηχανοδηγών, όπως ακούσαμε πριν και στο τραγούδι.…

Σε τέτοιες ράγες πρέπει να «τρέξει» η πάλη του λαού, μπαίνοντας ο ίδιος στη θέση του μηχανοδηγού της κοινωνίας, για να μην εκτροχιάζονται τα δικαιώματα και οι ανάγκες του. Να απολύσουμε τους πολιτικούς σταθμάρχες που ρυθμίζουν απλώς την κυκλοφορία και τη διανομή του πλούτου που παραγει ο λαός.

Απέναντι σε αυτή την αντιλαϊκή πολιτική και με αφορμή τη δολοφονία των 57 συνανθρώπων μας, νέων στην πλειοψηφία τους, αναδείχτηκε η μεγάλη δύναμη που έχουν τα συνδικάτα, που έχει ο οργανωμένος λαός στα σωματεία, στους μαζικούς φορείς, στους φοιτητικούς συλλόγους.

Που δεν άφησαν να επικρατήσει η σιωπή. Που δεν επέτρεψαν να συγκαλυφθούν οι ευθύνες. Που οργάνωσαν δεκάδες μικρότερες οι μεγαλύτερες κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα. Που συνεχίζουν και γίνονται η φωνή των νεκρών. Που λένε ότι δεν πάμε και όπου βγει. Που δεν αγοράζουν εισιτήριο χωρίς επιστροφή.

Μέγιστο χρέος σήμερα στις οικογένειες των νεκρών και των τραυματιών, των φοιτητών και των εργαζομένων στα τρένα που έχασαν τη ζωή τους, είναι να μην συγκαλυφθεί και αυτό το έγκλημα! Να μην μείνουν ατιμώρητοι οι πραγματικοί υπεύθυνοι. Θα δικαστούν και θα τιμωρηθούν από το λαό.

Με οργάνωση και αγώνα. Η ζωή μας δεν είναι κόστος.

Για σύγχρονες, ασφαλείς, φτηνές, μαζικές συγκοινωνίες για το λαό.

Για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στους χώρους δουλειάς, στα σχολεία και στις σχολές, στις πόλεις και στα χωριά, παντού.

Για να έχουμε δημόσια και σύγχρονη Υγεία για όλο το λαό.

Για να ξεριζώσουμε την εγκληματική πολιτική του κέρδους, την καρδιά του κτήνους.

ΤΩΡΑ Η ΟΡΓΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ!

ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ!

Κοινοποίηση:

Διαβάστε ακόμα: