Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2026

|

Search

Τεράστιες οι ευθύνες κυβέρνησης ΝΔ και δημοτικής αρχής Περίσση στο ζήτημα της Καθαριότητας του νησιού

Όχι άλλα σκουπίδια έξω από τους κάδους – Ας διατηρήσουμε το νησί μας καθαρό!
Φωτογραφία αρχείου
Λαϊκή Συσπείρωση Σκοπέλου: Προκλητικά ανεύθυνη και άμοιρη ευθυνών για την απαράδεκτη κατάσταση στην Καθαριότητα του νησιού παρουσιάστηκε δια των εκπροσώπων της η δημοτική αρχή στο προχθεσινό δημοτικό συμβούλιο, καθώς, κατά τραγική σύμπτωση, ο δήμαρχος παρευρισκόταν στην Αθήνα, σε ένα από τα γνωστά πάνελ «πράσινης ανάπτυξης» για την ανθεκτικότητα και την κλιματική αλλαγή...

Λες και δεν κυβερνάνε έξι χρόνια, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος αρκέστηκε στο να παραθέσει τις γνωστές από το 2023 ελλείψεις σε οδηγούς και τις αλλαγές στους νόμους του κράτους, χωρίς να κατονομάσει καν την κυβέρνηση της ΝΔ, φοβούμενος κι αυτός μην του τραβήξουν το αυτάκι.

Μπροστά στην κατακραυγή που έχει ξεσηκωθεί από ντόπιους και ξένους επισκέπτες, τις επικίνδυνες συνθήκες για τη δημόσια υγεία και την πυροπροστασία του νησιού, κρύφτηκε πίσω ακόμη και από τα γελοία επιχειρήματα των εγγράφων και τηλεφωνημάτων στο ΑΣΕΠ κ.λπ.

Αυτοί που μας κατηγορούσαν ότι δυσφημούμε το νησί όταν βγάζαμε καμιά ανακοίνωση για τα κακώς κείμενα το καλοκαίρι, έκαναν την πάπια για το γεγονός ότι έχουμε γίνει viral σε όλη την υφήλιο εξαιτίας και της δικής τους ανεπάρκειας.

Φυσικά η Λαϊκή Συσπείρωση δεν κατάπιε αμάσητα τις φτηνές δικαιολογίες της. Με εμπεριστατωμένη κριτική ανέδειξε τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη για το γεγονός ότι ο Δήμος έχει φτάσει σε οριακά επίπεδα λειτουργίας με την εφαρμογή όλων των μνημονιακών δεσμεύσεων για τις προσλήψεις.

Ανέδειξε όμως και τη συνενοχή και την ανικανότητα της δημοτικής αρχής, που από τη μία βάζει πλάτη στην πολιτική της ΝΔ και από την άλλη βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου στον προγραμματισμό προσλήψεων.

Αν δεν είχαν τόση αλαζονεία και έπαρση, θα είχαν λάβει υπόψη τους τις τοποθετήσεις μας που αναδείκνυαν το ζήτημα αυτά τα χρόνια. Είναι χαρακτηριστικό της ανεπάρκειάς τους το γεγονός ότι αυτήν την ώρα ο Δήμος διαθέτει δύο χειριστές μηχανήματος έργου (έναν μόνιμο και έναν συμβασιούχο), αλλά δεν διαθέτει μηχάνημα (!), που μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα θα μπορούσε να σηκώσει συσσωρευμένα απορρίμματα και ογκώδη αντικείμενα.

Αλήθεια, στα πανάκριβα ταξίδια που έχουν πραγματοποιήσει στα υπουργεία τι στο καλό κάνουν και τι τους υπόσχονται;

Μπροστά στη μειονεκτική θέση που βρέθηκαν οι εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής, ρόλο υπεράσπισης ανέλαβε έξω από τα θεσμικά του όρια ο πρόεδρος του Δ.Σ., γνωστό στέλεχος του βαθέος μνημονιακού ΠΑΣΟΚ, που με μια άθλια τοποθέτηση επέριψε ευθύνες στους συνδικαλιστές και όσους εργαζόμενους αντιστέκονται στην κατάφωρη παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων, την εργασία εφτά ημέρες την εβδομάδα, τα ελαστικά ωράρια, τις επικίνδυνες συνθήκες δουλειάς, κάνοντας λόγο ακόμη και για ιδιωτικοποίηση της υπηρεσίας, φορτώνοντας νέα βάρη στις λαϊκές οικογένειες της Σκοπέλου, όπως έχουν κάνει ήδη με την αύξηση των τελών κατά 21%.

Ήθελε προφανώς να δώσει διαπιστευτήρια στην μεγάλη εργοδοσία και τα πολιτικά του αφεντικά! Προσπάθησε δηλαδή να βρει έναν νέο Μουντζούρη όπως έκανε πέρυσι με το Κέντρο Υγείας και μετά έβαλε την ουρά στα σκέλια! Τόσος είναι!

Πήρε βέβαια πληρωμένες απαντήσεις από παρευρισκόμενο εκλεγμένο εργαζόμενο που με συγκλονιστικό τρόπο αποκάλυψε την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι υπηρεσίες του Δήμου. Αποδεκατισμός, υπάλληλοι που καταρρέουν, υπηρεσίες-φαντάσματα, ιδιωτικοποίηση.

Τούτη την κρίσιμη ώρα η δημοτική αρχή να αφήσει τις αγάπες και τις φωτογραφίες με τους βουλευτές των ΟΠΕΚΕΠΕΔΩΝ και των γνωστών μπαζωτών και να απαιτήσει:

  • Να βγει τώρα η προκήρυξη με θέσεις μόνιμου προσωπικού που τάχα θα γίνονταν με διαδικασίες εξπρές, όπως δήλωνε ο Λιβάνιος τον περασμένο Δεκέμβρη και έκτοτε αγνοείται.
  • Μαζικές μόνιμες προσλήψεις προσωπικού με κρατική χρηματοδότηση από τα αμύθητα κέρδη των ομίλων και όχι από το ξεζούμισμα των λαϊκών στρωμάτων.
  • Να διεκδικήσει μονιμοποίηση των συμβασιούχων Σκοπελιτών οδηγών και εργατών καθαριότητας που για χρόνια βρίσκονται σε καθεστώς ομηρίας. Κατάργηση της απαράδεκτης διάταξης Βορίδη και του Νέου Κώδικα που απαγορεύει τη μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου.
  • Συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας με κατάλληλη συντήρηση των οχημάτων, προληπτικές ιατρικές εξετάσεις για όλο το προσωπικό.
  • Αυξήσεις στους μισθούς, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού.
  • Κανένας ιδιώτης στην Καθαριότητα!

Επικίνδυνη η κατάσταση στον ΧΥΤΑ

Τεράστιες οι ευθύνες κυβέρνησης ΝΔ και δημοτικής αρχής Περίσση στο ζήτημα της Καθαριότητας του νησιού
Φωτογραφία αρχείου

Μεταξύ των φωτογραφιών που δημοσιεύτηκαν αυτές τις ημέρες, υπάρχουν και κάποιες από το ΧΥΤΑ που χτυπάνε καμπάνα κινδύνου για φωτιά και ο νοών νοείτω! Σκουπίδια διασκορπισμένα, χωρίς να καλύπτονται από χώμα, μια κατάσταση πηγή ανασφάλειας για την πυροπροστασία του νησιού και τη δημόσια υγεία. Μάθαμε μάλιστα ότι απαγορεύεται η είσοδος λόγω της ύπαρξης εργοταξίου ακόμη και στους υπαλλήλους του Δήμου. Δεν γνωρίζουμε επίσης εάν λειτουργεί πυροσβεστικός μηχανισμός στον χώρο.

Αυτό όμως για το οποίο δεν μας ενημέρωσε ο κατά τα άλλα λαλίστατος κ. Ξηντάρης είναι η κατάσταση στην οποία βρήκαν το ΧΥΤΑ και το νέο έργο ίσως οι επιθεωρητές περιβάλλοντος που τον επισκέφθηκαν πρόσφατα. Αφήνοντας λοιπόν κατά μέρος τα ψευτονταηλίκια και τις φανφάρες, ας δώσει στη δημοσιότητα τα σχετικά έγγραφα!

ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΣΚΟΠΕΛΟΥ

Σκόπελος, 31/05/2026

Διαβάστε ακόμα:

Ρηγίνος Β. Πατσής 2424023188 Σκόπελος, Βόρειες Σποράδες
Search

Ροή Ειδήσεων

Τοπικά

Πολιτισμός

Πολιτική

Αθλητικά

Υγεία

Καιρός

Περιβάλλον

Κοινωνία

Τουρισμός

Θρησκεία

Απόψεις - Άρθρα

Στιγμιότυπα

Αγορά

Αγγελίες

+

Περισσότερα

+

Επικοινωνία