Στο λιμάνι της Σκοπέλου, οι Αλοννησιώτες παράκτιοι ψαράδες Νίκος Στέλλας και Ιωάννα Ουρανίτσα ολοκληρώνουν το νετάρισμα των διχτυών τους, έπειτα από ένα ακόμη απαιτητικό αλλά ευλογημένο μεροκάματο στη θάλασσα. Τα νερά των Βορείων Σποράδων αποδείχθηκαν γενναιόδωρα, χαρίζοντάς τους μια πλούσια ψαριά με ζωντανούς αστακούς και ολόφρεσκα ψάρια, αποτέλεσμα εμπειρίας, επιμονής και καθημερινού μόχθου.
Η εικόνα στο λιμάνι ξυπνά μνήμες από ψαράδες παλαιότερων χρόνων στο Πατητήρι, στα Καλαμάκια, στη Βότση… Τα χέρια των ψαράδων, σημαδεμένα από το σχοινί και το αλάτι, μαρτυρούν τη δύσκολη αλλά τίμια ζωή της θάλασσας, ενώ τo καΐκι λικνίζeται ήρεμα στο ανοιξιάτικο φως, συνθέτοντας ένα σκηνικό γεμάτο απλότητα και αυθεντικότητα. Κουρασμένοι αλλά χαμογελαστοί, ετοιμάζονται ήδη για την επόμενη ημέρα, συνεχίζοντας μια παράδοση που παραμένει ζωντανή στις Σποράδες.
Την εκλεκτή ψαριά παρέλαβε απευθείας από το λιμάνι ο Δημήτρης Παντός, ιδιοκτήτης της γνωστής ψαροταβέρνας «Το Κοράλι» στον Αγνώντα Σκοπέλου. Λίγες μόνο ώρες αργότερα, οι αστακοί και τα φρεσκοαλιευμένα ψάρια θα σερβιριστούν στα τραπέζια των επισκεπτών, μεταφέροντας τη γεύση, το άρωμα και την αυθεντικότητα της σποραδίτικης θάλασσας από το καΐκι κατευθείαν στο πιάτο.
