Ο Αλιευτικός Σύλλογος Αλοννήσου εκφράζει την πλήρη στήριξή του προς τον Αλιευτικό Σύλλογο Βόλου-Μαγνησίας, τον Αλιευτικό Σύλλογο Νοτίου Πηλίου και όλους τους αλιείς της περιοχής, στον κοινό αγώνα κατά της εγκατάστασης μονάδας LNG στον Παγασητικό κόλπο.
Η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και της αλιευτικής δραστηριότητας αποτελεί βασική προτεραιότητα για εμάς.
Ένα έργο που μπορεί να προκαλέσει ρύπανση, απώλεια αλιευτικών ζωνών και σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των κατοίκων και των επαγγελματιών δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό σε έναν τόσο ευαίσθητο και πολύτιμο θαλάσσιο χώρο.
Η θάλασσα είναι ο τόπος που μας ενώνει. Η προστασία της είναι κοινός μας αγώνας.
Η Πρόεδρος του Αλιευτικού Συλλόγου Αλοννήσου
Ιωάννα Ουρανίτσα
Σχετική ανάρτηση:
Κατά του LNG η επιχειρηματική-επαγγελματική κοινότητα της Μαγνησίας | Δυναμικό παρών στο συλλαλητήριο της 23ης Νοεμβρίου
