
ΚΟΒ Σκοπέλου ΚΚΕ: Να μειωθούν εδώ και τώρα κατά 50% τα εισιτήρια και τα ναύλα επιβατών, οχημάτων και εμπορευμάτων
Το «δώρο» 35 εκατομμυρίων στους ακτοπλόους, θα το πληρώσει ο λαός από την άλλη τσέπη
Το «δώρο» 35 εκατομμυρίων στους ακτοπλόους, θα το πληρώσει ο λαός από την άλλη τσέπη
…οι μόνιμοι κάτοικοι είμαστε αναγκασμένοι να πληρώνουμε χρυσάφι προκειμένου να μεταβούμε στην ηπειρωτική Ελλάδα. 71,20 ευρώ για Βόλο με επιστροφή, χωρίς να υπολογίσουμε το κόστος διαμονής που αναγκαστικά πρέπει να γίνει εξαιτίας των δρομολογίων!
Οι Μικροσυγκοινωνίες Βόρειων Σποράδων σχεδιάζουν μεθοδικά και υπεύθυνα το επιχειρησιακό τους πλάνο για τη Σκόπελο, με στόχο την αναβάθμιση των μεταφορών στο νησί.
Κατά 70% ακριβότερο το μίλι από Μαντούδι, από όσο για Βόλο και σχεδόν διπλάσιο απ’ ό,τι για Άγιο Κωνσταντίνο!..
Σε έλεγχο για το εάν ήταν αδικαιολόγητες οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το λιμάνι του Βόλου προς τις Βόρειες Σποράδες και εάν αυτές εμπίπτουν στο θέμα της «Κατάχρησης Δεσπόζουσας Θέσης» από την εταιρεία που εκτελεί πλέον μονοπωλιακά την ακτοπλοϊκή σύνδεση προς αυτά, προχώρησε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έπειτα από υπόμνημα που κατέθεσε στις 29 Απριλίου η Περιφέρεια Θεσσαλίας στο γραφείο του Υπουργού κ. Στυλιανίδη.
Το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο καταρρίπτουν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, γονατίζοντας τα λαϊκά στρώματα της Σκοπέλου και όλων των Σποράδων.
Η SEAJETS, στηρίζοντας έμπρακτα τους μόνιμους κατοίκους των Σποράδων, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά των νησιών Σκιάθου, Σκοπέλου και Αλοννήσου, προσφέρει 15% έκπτωση στα ατομικά τους εισιτήρια και στα ΙΧ τους για τα ταξίδια που θα πραγματοποιούνται με το Ε/Γ – Ο/Γ
Αποδεικνύεται ξανά ότι οι φθηνές, σύγχρονες και ασφαλείς συγκοινωνίες (θαλάσσιες, χερσαίες, αεροπορικές) απαιτούν σύγκρουση με την κερδοφορία του κεφαλαίου, με τη στρατηγική της ΕΕ, το κράτος, τις κυβερνήσεις και τα κόμματα που τους υπηρετούν
Το ζήτημα των πολύ αυξημένων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων θα είναι μπροστά μας και τα επόμενα καλοκαίρια και δε θα επιλυθεί με αποσπασματικά μέτρα.
Το «δώρο» 35 εκατομμυρίων στους ακτοπλόους, θα το πληρώσει ο λαός από την άλλη τσέπη
…οι μόνιμοι κάτοικοι είμαστε αναγκασμένοι να πληρώνουμε χρυσάφι προκειμένου να μεταβούμε στην ηπειρωτική Ελλάδα. 71,20 ευρώ για Βόλο με επιστροφή, χωρίς να υπολογίσουμε το κόστος διαμονής που αναγκαστικά πρέπει να γίνει εξαιτίας των δρομολογίων!
Οι Μικροσυγκοινωνίες Βόρειων Σποράδων σχεδιάζουν μεθοδικά και υπεύθυνα το επιχειρησιακό τους πλάνο για τη Σκόπελο, με στόχο την αναβάθμιση των μεταφορών στο νησί.
Κατά 70% ακριβότερο το μίλι από Μαντούδι, από όσο για Βόλο και σχεδόν διπλάσιο απ’ ό,τι για Άγιο Κωνσταντίνο!..
Σε έλεγχο για το εάν ήταν αδικαιολόγητες οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το λιμάνι του Βόλου προς τις Βόρειες Σποράδες και εάν αυτές εμπίπτουν στο θέμα της «Κατάχρησης Δεσπόζουσας Θέσης» από την εταιρεία που εκτελεί πλέον μονοπωλιακά την ακτοπλοϊκή σύνδεση προς αυτά, προχώρησε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έπειτα από υπόμνημα που κατέθεσε στις 29 Απριλίου η Περιφέρεια Θεσσαλίας στο γραφείο του Υπουργού κ. Στυλιανίδη.
Το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο καταρρίπτουν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, γονατίζοντας τα λαϊκά στρώματα της Σκοπέλου και όλων των Σποράδων.
Η SEAJETS, στηρίζοντας έμπρακτα τους μόνιμους κατοίκους των Σποράδων, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά των νησιών Σκιάθου, Σκοπέλου και Αλοννήσου, προσφέρει 15% έκπτωση στα ατομικά τους εισιτήρια και στα ΙΧ τους για τα ταξίδια που θα πραγματοποιούνται με το Ε/Γ –
Αποδεικνύεται ξανά ότι οι φθηνές, σύγχρονες και ασφαλείς συγκοινωνίες (θαλάσσιες, χερσαίες, αεροπορικές) απαιτούν σύγκρουση με την κερδοφορία του κεφαλαίου, με τη στρατηγική της ΕΕ, το κράτος, τις κυβερνήσεις και τα κόμματα που τους υπηρετούν
Το ζήτημα των πολύ αυξημένων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων θα είναι μπροστά μας και τα επόμενα καλοκαίρια και δε θα επιλυθεί με αποσπασματικά μέτρα.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.